سلام

این سلامم به همه نیست.به محمد هم نیست.این سلام به توئه.تو که فکر میکنی خیلی زرنگ و باحالی.فکر میکنی با این کارات چی درست میشه یا چی خراب میشه؟اگه ما کبکیم تو چی هستی بدبخت؟باز ما یه اسمی از خودمون گذاشتیم.تو که دل این کار رو هم نداری.انقدر بزدل و ترسویی که هر دفعه یه اسم مینویسی.فقط میخوام منظورتو از این کار بدونم.دلم میخواد خودتو معرفی کنی تا همه چیز درست پیش بره.فکر کنم داری میترکی که این کارارو میکنی.حالا از چی میترکی اونو باید خودت بگی.خوشم نمیاد آرامش بلاگمونو به هم بزنی.نه من خوشم میاد نه محمد.اصولا من آدم صبوریم.ولی تا یه جایی.تا جایی هم که بتونم اجازه نمیدم کسی به کارامون دخالت کنه.خلاصه خود دانی.حرفتو مثل آدم بزن.

نظرات 2 + ارسال نظر
توحید پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ق.ظ http://niid.blogsky.com

دوستهای خوب من. گاهی وقتها حسادت باعث میشه خیلی چیزا پیش بیاد. شما بجای ناراحت شدن باید خوشحال باشید که رابطه تون اونقدر زیباست که بعضیها بهش حسودی میکنند.
براتون آرزوی موفقیت میکنم

غریب آشنا پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ

علیک سلام
نه من بی احساس و بی نزاکتم نه شماها.
خدایی نکرده من که با شماها دشمنی ندارم من فقط ازشماها می خوام منطقی ٬ آگاهانه و با در نظر گرفتن تمام جوانب به رابطتون فکر کنید وتنها خودتون ودر نظر نگیرین بلکه اطرا فیانتون رو مهم مدنظر قرار بدین.
در ضمن من تنها دو بار با نام غریب آشنا برای شماها مطلب نوشتم (که موقع نوشتن اون مطالب واقعا از دست شماها نارا حت و عصبانی بودم واصلا متوجه اینکه چی مینویسم نبودم ولی الان ازشماها بخاطر نوشتن اون مطالب عذر خواهی میکنم ).
درضمن من نه احساس زرنگ بودن میکنم و نه حسادت به شماها واصلا هم از اینکه اسمم رو به شماها بگم ترسی ندارم ولی انجام اینکار نه به نفع منه و نه به نفع شماها چون ممکنه با فهمیدن اسم من خیلی چیزها به هم بریزه که نه من اینو می خوام و نه شماها به همین دلیل لطفا فعلا من و از گفتن اسمم معاف کنید.
به امید روزهای روشن همراه با تفکری منطقی و آگاهانه .
دوست شما غریب آشنا (نه دشمن شما).........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد