می آید...

 

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش

زده ام فالی و فریادرسی می آید

تو که تنها نمیمونی

من تنها رو دعا کن

خاطراتم رو نگهدار

ولی دستامو رها کن...

دوتا حس متضاد دارم.هم شادم هم ناراحت.امیدوارم همه شاد باشن.

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
امروز یه خبر مهم برات دارم ...
تا شب بهت میگم !
یا حق

سعید شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

بازم ازون عکسها که داغ دل مارو تازه می کنه! :))

هرکی اینو بخونه می گه این پسره ته یاس فلسفیه ولی منم ازین فالها زیاد گرفتم! توش هم نوشته بود فریادرسی می آید! ولی واسه منکه چیزی نیومد! شاید هم اومده و من ندیدم ... ایشالا که واسه شما درست باشه ...

خوشحالم که شادی و ناراحت که ناراحتی ... دومی رو ایگنور کن!

غریبه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام مام
از آنجا که امروز احساساتت حسابی دارن از خجالت هم در میان (!) و از آنجایی که غریبه نخود هر آشیست ، لذا حیفم آمد که در این معرکه نقشی نداشته باشم ...
به احساساتت بگو که بیان بشینن روی نیمکت غریبه تا دردشون رو دوا کنم (!) آخه پست های جدید غریبه هر بی دردی رو دردمند میکنه ، چه برسه به افراد رو به موتی مثل تو (-:

*نیکمت تنهائی من ... آپدیت شد*
یاحق

نقره ای یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

آخی ... این عکسو خیلی دوست دارم ... تو شتابی که تو کل عکس جاریه ... عشقشون موندگاره ... خیلی قشنگه ... آدم حس می کنه یه تیکه از قلبشو جاگذاشته انگار ...
مثل این شعرست عکسش ...
پشت سر جا مانده
تکه ای از قلبم
و من اینک به هم آغوشی یک جاده می اندیشم ...
دوسش دارم ... تو رو هم همینطور که اینقدر عکسای خوشگل میذاری تو بلاگت!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

ص..لام.!

نیستید...د یگه سر نمیزنید...

غریبه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ق.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام مام
پس چی شد ٬‌ فقط یاد داری بیای آدم رو آتیش بزنی و بری ؟!
مثلا قرار بود بیای بخونی و اظهار نظر کنی هااااا
چیه ٬ با پسرت قهر کردی ؟ نمیخوای بگی به چه جهری ؟!
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد