دوست دارم

(............................................<>~~<د><و><س><ت><د><ا><ر><م>~~<>...........................................)

سلام به همه دوستان

سلام به همه دوستای عزیز که لطف کردن و اومدن و به ما سر زدن

از همتون ممنونم

ما اسم اینجا رو عوض کردیم

چون ونوس من دیگه تنها نیست ...!!!!

چون اون مال منه

همه چیز منه

برامون دعا کنین که زودتر به هم برسیم

(............................................<>~~<د><و><س><ت><د><ا><ر><م>~~<>...........................................)

همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم

از اینکه عاشق توام حس غرور می کنم

دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم

با نفس ساده ی تو غرق ترانه می شوم

(............................................<>~~<د><و><س><ت><د><ا><ر><م>~~<>...........................................)

دوست دارم

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ق.ظ

بله من دیگه تنها نیستم.خوش اومدی به تنهایی های من.

سعید دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

تغییر نام مبارک ...
کیف می کنم اینجور وبلاگها رو می بینم! شاید یه جورایی عقده ای شدم!

امیدوارم هرچه زودتر بهم برسید ...

دلتون سبز و بهاری و عاشق ...

غریبه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام بر بزرگواران این سرزمین
به به ٬ به سلامتی اسمش رو هم تغییر دادید . خوب مبارک باشه ایشاءا... .
فقط میتونم بگم که از صمیم قلب براتون آرزوی خوش بختی میکنم و امیدوارم که هر چه صلاحتون هست ٬ خدا پیشه پاتون بگذاره ... «آمین»
یا حق

داکسی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

ص...لام.!
از اینکه میبینم دونفر شدید...و دیگه هیچ کدومتون تنها نیستید...خوشحالم...
من هم امیدوارم که هرچه زود تر به یکدیگر برسید...
راستی ونوس جان ممنون از لطفتون و دعاتون...

توحید سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ق.ظ http://niid.blogsky.com

از اینکه تنهایی های همدیگه رو از هم گرفتین خوشحالم! تبریک میگم!

مرجان سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام مامان ونوسی
بوس ! بوس ! ( این بوسها رو گیگیلی داره میفرسته )
آره دیگه داداشیم از بس که خوشگل و ملوسه اسیرش شدن . دیگه حالا داداشیم کمتر میاد بهمون سر بزنه . من میگفتم دیر به دیر جواب میده
امان از دست این داداشی جونم
بای بای

نقره ای سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ب.ظ

خب ... منم که دیگه از قبل اعلام مسرت و اینا کردم دیگه!!! ... اما یه چیز نگرانم می کنه .... نمی دونم چه قدر زمانه که همدیگه رو می شناسید .... اما .... اما .... میگن تب تند زود سرد میشه .... می دونم حرف بدیه ... اونم برای شما ها که اینقدر همدیگه رو دوست دارین .. اما تره خدا ... تره خدا .... مواضب خودتون و عشقتون باشید ....

درویش جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.ataei.blogsky.com

دوست عزیز سلام
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم به منهم یه سری بزنی
یا حق

شادی چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام عاشق
دعا می کنم به هر که دوست داری برسی مثل اینکه واقعا مجنون شدی
از یکی از شعر هات خوشم اومد قشنگ بود شعری که اصفهانی می خونه
اگه اجازه بدین من شما را لینک می دم شما هم اگه مایلید به من خبر بدین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد