نامه 4

سلام

سلام لیلی من این چند روزه خیلی ناراحتت کردم با کارهام منو ببخش

این چند وقته یه سری اتفاق افتاده که خیلی هم تو رو اذیت کرد هم من نمی خوام دیگه در بارشون حرف بزنم چون قول دادم .

 من و تو

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد.

 

دوست دارم دلم برات خیلی تنگ شده بیشتر از همیشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
نقره ای دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

می خواستی پاکش کنی؟؟؟

غریبه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام
اجازه هست که غریبه هم عید رو به اهالیه اینجا تبریک بگه ؟!
سال نو مبارک ...
یا حق

نقره ای چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ق.ظ

حالا ... دوا نکنین!!! عیدتون مبارک!!!! سالی پر از حضور همدیگر رو براتون آرزو می کنم!!!!

سعید چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام بر محمد و ونوس عزیز ...

از خدا سالی سرشار از برکت، موفقیت، سلامت و سعادت واسه خودتون و خانواده بزرگوارتون خواهانم ... امیدوارم توی این سال جدید به همه آرزوهاتون برسین و قیافه غصه از یادتون بره!

جاودان بخت و نیکنامیتان
سال نو، سال شادکامیتان
زندگیتان قرین شهد و گلاب
دلتان شاد و جسمتان شاداب
یارتان ایزد تبارک باد
عید نوروزتان مبارک باد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد