نامهء۵

 

سلام

یه سلام ابری بعد از چهار روز از بهترین روزها.امروز چهاردهم بود.یعنی روزی که تو رفتی دیار خودت.یعنی روزی که من برگشتم دیار خودم.ولی پیش امام رضا بیشتر از قبل دلامونو به هم گره زدیم.هنوز گرمای دستات رو دور بدنم حس میکنم وقتی اومدی کارم داشتی و یواشکی تو تاریکی شب منو تو آغوش خودت کشیدی.همون موقع که من میلرزیدم ولی سردم نبود.وقتی بوسیدیمو رفتی،لحظهء رفتنت بدترین لحظهء سفر بود.تا چشمامو میبندم یاد تک تک لحظات با تو تو مشهد میفتم.یاد اینکه چطور شبا لحظه شماری میکردم تا صبح شه و دوباره ببینمت.دلم میخواد دوباره بریم مشهد.ولی دفعهء بعد مثل این بار نباشه.این دفعه خوب بود.ولی دفعهء بعد بهتر باشه.دلم میخواد دوباره بشینیم تو پارک ملت چای بخوریم و من نگات کنم و سیر نشم از دیدنت.دستامو بگیری و گرمای تنت همه تنمو گرم کنه.امسال عید بهترین سال بود برای من.از همون لحظه که اومدی تهران تا لحظه ای که تو مشهد از هم خداحافظی کردیم انگار مثل برق گذشت.زودتر برگرد که بدون تو لحظه ها نمیگذرن.هر لحظه مثل نیشه که تو قلب من فرو میره.دلم تنگه برات.زودتر بیا.

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
قدر دونستن کناره هم بودن خیلی سخته...
خوب قدرشو بدون...به امیده همیشه بودنه اونایی که همدیگر را دوست دارن...
احساست را زیبا نوشتی...

رضا نقی زاده سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

نقره ای چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ

آخیییی ... نازی ... چه قدر قشنگ!! چه سفر خوبی ... !

بردیا پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ق.ظ http://amentia.persianblog.com

اینکه نویسنده کی هست و گیرنده کی اصلا مهم نیست . اینکه کسی که گیرنده هست به همین اندازه احساس برای فرستنده خرج میکنه یا نه هم مهم نیست . تنها چیزی که مهمه اینه که موج زیبای یک احساس زیبا در فضا پراکنده میشه. همین باعث میشه که یدونه به خوبیهای دنیا اضافه بشه.

خزان نوشت جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

سلام ونوس عزیز
خوشحالم که عیدت به شادی بوده
امیدوارم همیشه عاشق باشید
همیشه شاد
همیشه ؛ما؛ بمونید

سعید شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

خوشحالم که عید امسال سرشار از شادی بوده براتون ... ایشالا لحظه لحظه زندگیتون شادتر و عاشقانه تر از لحظه قبل باشه ...
این سفرهای دونفره همیشه خاطره انگیزه ... ایشالا بازم تکرار بشه.

دلتون شاد ...

مرجان یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

اندکی صبر ، سحر نزدیک است !
سلام ونوس نازنینم
امیدوارم شادیهات همیشه منودگار باشه و مدت انتظارهات هم کوتاه .
قربونت برم

مداد دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام وبلاگ قشنگی داری قربون امام رضا همه رو می طلبه جز ما شما زیارت یا...................

سایه دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

به نظرم شما دوتا عاشق نیستین این احساس هم عشق نیست بیشتر هوس تا عشق ...عشق به جسمانیت کاری نداره....... اما به هر حال خدا شفاتون بده یا به هه برسین

سلام سایه
تو حتی جرات نکردی یه ادرس از خودت بزاری اینجا که ما بتونیم جوابتو بدیم به هر حال...!!!

تو از این نوشته یه برداشت داشتی نظرتم اعلام کردی در مورد من و عشقم این که برداشت تو اشتباه بود مقصر ما نیستیم تو ما رو نمیشناسی که بدونی بین ما چی میگذره و ما برای این که کنار هم باشیم مشهد چقدر دردسرو طعنه و کنایه رو به جون خریدیم که یه نفس بیشتر با هم باشیم تو من و عشقم و نمیشناسی همین جوریی رو باد هوا یه چیزی گفتی و رفتی ولی همیشه او چیزی که میبینی یا میشنوی مثل واقعیت نیست.من و عشقم نفسمون به هم بستست
یه نفس ازش بی خبر باشم میمیرم از بی هوایی چون تو هوای اون و به عشق حضور اون زنده ام.

غریب آشنا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم؟
بزرگترها از قول وقرارهای شما ٬ملاقاتهای شما ٬سفرهاتون خبر دارن........
اگه جوابتون منفیه واقعا چه فکری کردین در مورد خودتون واونا.
اگه هم جوابتون مثبته که فبه المراد.
(اینو بهتون بگم که اگه دروغ بگین به من بالاخره یه روزی مچتون واسه من وامیشه و انروز نشونتون میدم یه من ماست چقدر کره داره)
خوش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد