ممنونم ازت(نامه ۶)

نامه ۶

ممنونم از تو که هیچ وقت تنهام نزاشتی از لحظه ای که با تو هم قدم و هم نفس شدم

دوست دارم

...........................................................

سلام بهار بانو

دوست دارم

 میخوام چند تا شعر برات بنویسم

دوست دارم ۱۰ تا بیشتر از ۱۰ تای تو

............................

دورم از تو

اما با تو لحظه ها رو زنده هستم

بازم از تو

پرم از تو

دیگه طاقت دوری تو ندارم

دوست دارم.

...........................................

مردمی که به تو می گویند ریسک نکن

نمیدانند زندگی در باره چیست

فقط یک بار زندگی میکنی پس از فرست استفاده کن

مثل دیگران نشو با همان ترانه همان رقص

 

Those people who tell you not to take chances

They are all missing on what life is about

You only live once so take hold of the chance

Don't end up like others the same song and dance

.........................................................

د.....و....س....ت...د...ا...ر....م.

نظرات 2 + ارسال نظر
نقره ای چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

شعرات خیلی با احساس بود ....

سلام شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

فرصت با این (ص) نه با اون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد